vineri, 4 aprilie 2014

DIY/TUTORIAL FELICITARE „LA MULȚI ANI!!” VINTAGE

O nouă felicitare de „La Mulți Ani!” De data asta cu un aer vintage!



De ce am avut nevoie:
- un carton de 16 x 11,5 cm
- un carton imprimat de 15,5 x 11 cm
- matrițe de litere mai mari (dacă esti îndemânatic@, îți poți tăia propriile litere din foarfecă)
- litere adezive
- bucăți de carton de diferite culori
- pix cu gel alb
- sfoară
- creion, bande dublu-adezive (fină și buretată), lipici lichid


Începem:
Pe cartonul imprimat am trasat o linie subțire curbată de lipici lichid de-a lungul căreia am lipit sfoara. Am făcut două fondițe din aceeași sfoară și le-am lipit la cele două capete ale liniei trasate. Am obținut asfel „suportul” unui șir de stegulețe.

Din cartoanele colorate am tăiat triunghiuri cu baza de 1,5 cm și am trecut o bucată de carton alb prin presa de matrițe decupând astfel cuvântul de care aveam nevoie.

Am lipit stegulețele de-a lungul sforii lipite deja și le-am „decorat” cu pixul alb. Stegulețele roșii le-am obținut dintr-un carton embossat (reliefat) și nu a mai avut nevoie de alte accesorii.

Am terminat de decupat literele și, ajutându-mă de o reglă, le-am lipit cu bandă dublu-adezivă mai jos de stegulețe.

Cu literele adezive, mai mici decât cele decupate, am alcătuit al doilea cuvânt.

În final, am lipit panoul obținut pe baza felicitării.

În interior am folosit alte trei stegulețe pe care le-am lipit într-un colț. Știi deja ca nu-mi place să nu decorez cumva și interiorul ;-)

Am terminat! Iată rezultatul final:



Și varianta în română a felicitării:


Din nou, mulțumesc pentru că ai trecut pe aici și te mai aștept.

Orice comentariu, întrebare sau sugestie le poți lăsa mai jos.

Îți doresc o zi plină de pace!


2 comentarii:

  1. solo si prometes que vas a seguir visitando y comentando en este blog!!! :D
    muchas gracias por tu comentario y por estar alli siempre!

    RăspundețiȘtergere