joi, 17 aprilie 2014

DIY/TUTORIAL FELICITARE „Hristos a Înviat!!”


 Hristos a Înviat, dragii mei!!!

Continuăm cu felicitările de Paște. Astăzi una cu un aer vintage... și foarte simplă!

De ce avem nevoie:

- un carton de 16 x 23 cm pentru bază.
- două hârtii imprimate de 11 x10 cm și 11 x 6 cm și 10 x 5 cm, respectivamente.
- mesaje Hristos a Înviat! și Paște Fericit! imprimate.
- un set de matrițe ovale și unul de ovale ondulate.
- o foarfecă și bandă dublu-adezivă normală și buretată.
- nasturi colorați pentru decor
- pentru interior folosim un alt carton alb și o hârtie imprimată de 5 x 10 cm.


Începem:

Am trecut prin presa de matrițe mesajul prin al treilea oval mai mic și un alt carton colorat prin primul oval ondulat. Cartonul pentru interior l-am trecut prin al treilea oval ondulat mai mare.
Am lipit cele două hârtii imprimate pe baza felicitării lăsând o margine subțire în jur. Am tăiat o „coadă de pește” în hârtia de 10 x 5 cm și am lipit-o cu bandă buretată pe linia de îmbinare dintre celelalte două hârtii.


Am lipit ovalul cu mesajul pe ovalul mic ondulat și le-am lipit pe hârtia din centru. Am decorat apoi partea de sus cu nasturi colorați. Gata partea din față a felicitării.
În interior am lipit cealaltă bucată mică de hârtie imprimată căreia i-am tăiat aceeași „coadă de pește” și ovalul ondulat mare.
Iată rezultatul final:


Și aici o altă variantă de culori:


Dragii mei, vă urez un Paște Fericit! plin de binecuvântările învierii Domnului Isus.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu