marți, 22 iulie 2014

CE AM MAI FĂCUT ÎN ULTIMA VREME... FELICITĂRI DIFERITE

Bună, dragilor!!!

Multă vreme a trecut, nu-i așa???

Dar n-am stat chiar fără să fac nimic, promit!

Aici sunt câteva din felicitările pe care le-am făcut, chiar dacă nu toate, pentru că, nu-i așa?, nu totdeauna pică fisa pe poze sau ai instrumentul la îndemână... :/

Prima e o felicitare pentru care am plecat de la un verset biblic pe care îl aveam deja imprimat pe hârtie pergamin. Am căutat câteva cartoane imprimate care să se potrivească împreună și... aici e rezultatul:




O altă felicitare, pentru care am folosit un capsator în formă de pătrat ondulat și hârtii imprimate care coordinau, este aceasta:


... care are și varianta în spaniolă (aici am mai folosit și un capsator pentru colțuri):


O felicitare mai simplă, dar cu efect, pentru care am tăiat pur și simplu câteva pătrate de 3cm din diferite culori și am capsat o inimă în unul din ele:


... cu varianta în spaniolă:


Acestea sunt doar cele pentru care nu am reușit să fotografiez pașii... În curând și cele tip tutorial.

Ce părere ai? Îți plac? Tu le-ai face sau le-ai dărui cuiva?? Lasă un comentariu, dă like pe pagina de Facebook sau adaugă pin-urile de pe Pinterest.

Mulțumesc mult că ai ajuns până la finalul acestui post. Îți doresc ce e mai bun în acestă zi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu