marți, 15 decembrie 2015

TUTORIAL FELICITARE NAȘTEREA DOMNULUI, Seria „Sărbători! & Fericite!”

          Dragilor, am ajuns la a șasea felicitare din Seria „Sărbători! & Fericite!”


         Vă mai aduceți aminte de imaginea pe care am folosit-o la prima felicitare din această Serie? Tare am vrut s-o folosesc din nou, și iată că i-a venit rândul! :D


         De ce am avut nevoie:

- un carton maro de 16 x 23 cm pentru baza felicitării
- un carton crem de 15,5 x 11 cm și un altul de 10,5 x 15 cm pentru interior
- un carton crem 6 x 8,5 cm și un altul maro de 6,5 x 9 cm
- ștampilă cu imaginea Nașterii
- set de ștampile cu fulgi de zăpadă
- tuș galben și maro
- panglică maro
- creioane colorate galben și portocaliu
- bandă dublu-adezivă buretată și simplă


          Începem:

          Am vrut întâi să mă ocup de tot ce înseamnă ștampilat, așa că pe cartonul crem mai mic am ștampilat imaginea Nașterii în culoare maro. Am tăiat cartonul la dimensiunile dorite (adică să cuprindă bine imaginea, dar fără prea multă margine) și l-am lipit pe unul maro cu 0,5 cm mai mare pe ambele laturi decât el. 

         Pe cartonul crem de 11 x 15,5 cm am ștampilat doi fulgi din setul de fulgi de zăpadă pe care îl am, atât în galben cât și în maro. Am format astfel background-ul.

          Am lăsat atât imaginea cât și background-ul să se usuce.


         În partea de jos a panoului de fundal am lipit bandă dublu-adezivă mai lată, astfel încât să țină bine panglica pe care aveam de gând s-o lipesc deasupra. 

         De data asta am ales ca panglica să arate puțin diferit pe felicitare. Cum am făcut:

- am lăsat 2 - 3 cm de panglică în plus pe lângă panou
- am lipit panglica pe banda dublu-adezivă cât a cuprins cu degetul
- am ridicat puțin din panglică, formând o „îndoitură” 
- cu „îndoitura” formată, am lipit din nou panglica de panou cât a cuprins un deget
- am repetat procesul până la finalul panoului
- am lăsat alți 2 - 3 cm de panglică mai mult decât lungimea panoului
- am lipit cele două capete ale panglicii pe spatele panoului cu bandă scotch


         Imaginea Nașterii pe care am ștampilat-o mai avea nevoie de încă un „ceva” pentru a se coordona cât mai bine cu restul felicitării. Cu un creion de colorat galben și un altul portocaliu și am colorat paiele de sub prunc. Galbenul tușului cu care am ștampilat are o nuanță mai puternică decât creionul galben, de aceea l-am ajutat cu cel portocaliu.

         Am lipit imaginea pe panoul principal cu bandă dublu-adezivă buretată și apoi tot panoul format, pe baza felicitării.

         Pentru interior, cu aceiași fulgi pe care i-am folosit pentru background, am ștampilat de jur-împrejurul cartonului crem de 10 x 15 cm, tot în galben și maro. Am lipit și panoul acesta în interiorul felicitării, și gata!

          Iată rezultatul final:


         Suntem aproape de finalul Seriei de Sărbători de anul acesta. Sper din toată inima să te bucuri de fiecare felicitare pe care o faci, cel puțin atât cât o fac eu. 

          Îți doresc fericire de sărbători!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu